close but no cigar.

       2010-08-18 | 18:42:48 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Har vatt seg på att uppdatera, jag vet. Men har inte orkat/ haft tid/ något att skriva om dessutom fixar jag lite med designen & sådant på min ''testblogg''. Helgen va sjuk, sov knappt på två nätter & det har jag tatt ut nu på de senaste dagarna, har sovit tilll närmare 2 varje dag och inte gjort mycket mer än kollat film och sånt.

Har precis kommit hem från konsum, har gått runt halva lomma med en stor svart sopsäck full med pantflaskor! 46kr tjänade jag in på att plocka upp dem efter byggarna. Annars har jag fixat massa i mitt rum, rensat och så. Har också fått 7 tröjor från camilla som jag tänkte visa någon gång.

Imorrn ska jag & linda in till malmö & shoppa, ska köpa lite saker till skolstarten & till mitt rum. Sen på fredag börjar ju malmöfestivalen. Dessutom nu om en vecka så är min första "skoldag" på tbs avslutad! Känns sjukt att jag ska börja gymnasiet. Ny klass, ny stad, nya vanor. Börjar bli nervös men förhoppningsvis löser allt sig även för mig. Nu ska jag snart äta grillat med potatisallad/pommes (har inte bestämmt mig än haha) och efter det fixa vidare med designen.


hahahahahaha!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?