closer to the edge

       2010-08-09 | 11:00:12 | KOMMENTERA HÄR! (1) |

Hej! <- pahaha. Jag vet inte var jag ska börja, ska iväg till gymmet med linda om 20min, har jätte ont i halsen & ja.. Men jag får försöka stå ut, mitt rum ser förjävligt ut. Ska hinna städa idag med, eeh.. innan mamma kommer hem ingen (y) när jag fixat mig & allt ska jag&natta cyckla ut till burlövcenter. Måste hitta något att ha på mig på fredag, på camillas feest :D

Jag träffade förresten henne i lördags, tillsammans med familjerna. Vi typ gjorde inget haha! Kollade step up, åt (Y). Sen hade holmen, robin & en till som jag inte kommer ihåg namnet på vägarna förbi lomma så vid 11 något stack vi ut & träffade dem. Väldigt trevligt haha! Men såklart skulle de på fest så de tog med sig camilla i bilen (eftersom jag inte fick för pappa haha, klockan va typ 12). Så jag blev ensam med josse, jag ägde ut henne på ett spel som heter skip-bo haha!





Postat av: camii

hmmmmmm, nu blev jag arg :Y haha <3

/ 2010-08-18 / 19:16:40 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?