natschkii&emschkii (Y)

       2010-08-06 | 21:48:52 | KOMMENTERA HÄR! (0) |



jag hade tänkt göra sån text på alla bilder.. men orkade inte mer efter en stund haha (A)

här sov jag (eftersom allt blev failat, vi skulle såklart sova i tältet men det började åska & regna massa)


& här sov natta, rättvist? NÄE hahaha :D


när det började regna satte vi oss där inne med godis & tända ljus




efter vi snackat en stund och kollat hata göteborg (HAHA) spelade vi buzz junior

& against all the odds vann hon :(


en bild på fisen :) jag älskar dig stumpan haha ! ♥

jaa det blev en bildsammanfattning av kvällen, vi hade tänkt dygna med, fast när kl. blev halv4 somnade jag haha! Tots alla planer blev "förstörda" såå blev det naajs ändå :D
NU SKA JAG UT & TRÄFFA NATTA EN STUND, HAAIIJ!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?