oh darling I wish u where here

       2010-08-02 | 22:36:00 | KOMMENTERA HÄR! (2) | DAGBOKEN

Jag vaknade i morse med sjuk mensvärk, så stannade i sängen några extra timmar och flyttade upp träningen. Har inte gjort så mycket annars, hjälpte pappa med altanen några timmar. Jag har verkligen världens bästa pappa! Vi snackade en hel del om farfar & farmor och hur stolt han var över mig när det gällde det mesta. Jag & pappa har alltid varit nära men jag har inte insett det förrens nu. Det är nu på de senaste månaderna jag insett att mina föräldrar inte är så dumma som de ser ut, haha!

Jag har slutat med GI-metoden nu, japp det har redan gått 4 veckor! Så nu ska jag ta tag i mitt liv genom att träna varje dag - någon form av träning iallafall. Kommer såklart fortsätta äta nyttigt med, eller försöka åtminstonde. Hade tänkt klippa sönder pappas gamla T-skirt till oversize linne, han har 100 vita T-skirts haha! Sen tvätta tilsammans med någon frän färg så att det färgar av sig. Får se hur det blir med det.. Nu ska jag göra något annat, cyaa!





Postat av: Natta!! :D

ohyees!!!! det här inlägget gillar vi :D fast det är inte bra att träna varje dag..... :Y kroppen måste vila serru :)

/ 2010-08-03 / 13:39:45 /
Postat av: Micheliina :3

Du är så söt, flicka! :)

Gillar din blogg :]

/ 2010-08-11 / 12:34:20 / http://michiiiiz.blogg.se/

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?