uusch

       2010-08-11 | 20:22:40 | KOMMENTERA HÄR! (1) |

jag hade ändå tänkt "trappa ner" på min "diet" men istället har jag tjockat mig nästan varje dag, inte bra haha! Skulle också träna idag men när jag vaknade av alarmet halv10 kände jag mig krasslig, vilket jag gör fortfarande. Så jag somnade om till klockan tolv. Kollade på dumpad (HAHA ganska sjuuk film). Städade lite och kollade på tv, skakar och blir seg av min medecin så jag kunde inte göra mycket mer. Nu har jag bäddat in mig i mitt mysiga täcke och ska se det sista avsnittet av being erica här på datorn.

bildsammanfattning från i fredags, tror jag haha!





Postat av: Micheliina :3

Sv: Hihihi det gör ju inte alls ont! :D ;)

/ 2010-08-11 / 20:53:32 / http://michiiiiz.blogg.se/

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?