when the stars go blue ♪♫

       2010-08-07 | 00:22:58 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Jag hatar när håret och allt annat är perfekt - precis innan man ska lägga sig, vaffan har man för nytta av det då? Den känslan hade jag för typ 10minuter sedan. Släppte ut flätorna och håret blev helt perfekt vågigt, mascaran hade gjort mina fransar perfekt svarta och långa, fast än jag inte hade alls mycket. De lilla puder jag hade på huden täckte alla ''blemmor'' & livet va underbart, hahaha okej jag behöver inte överdriva! Men det äär faktiskt störigt när man måste tvätta av sminket när man fått till det så bra och håret är som man vill ha det och man vet att imorgon kommer det inte vara lika fint.

Kom precis hem från en random runda med natta. Vi gick runt & sen la vi oss på en gunga och kollade på stjärnorna, haha. Pratade igenom allt som hänt sedan vi träffades senast (igår) och hade det mysigt! Imorrn ska jag träna & sen på kvällen kommer kusinerna hit och kollar på huset och på söndag ska jag träffa frida&natta. Nu väntar sängen!


skärpan på bilderna kunde blivit bättre men ja..






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?