dagen efterrrrr

       2010-12-25 | 23:37:50 | KOMMENTERA HÄR! (0) |



de du ser på bilden är 2010’s julklappar – canon eos 500D + macro objektiv, pengar, godis, hårinpackning & redigerings dvd! Skulle egentligen betalat en del av kameran själv i och med att den är så dyr, men icke sa nicke, det slapp jag! :D

Ja, texten igår kanske var lite överdriven, jag känner mig lite smått bortskämd när jag inte blev nöjd med mina julklappar igår! (fick kameran imorse hihi)

Men julstämningen kom iaf till kalle anka, tur va det! Känner mig fortfarande smått mätt från all julmat och godis men det är så det ska vara. Hela dagen har gått åt till att fixa med kameran, ett tag blev jag så irriterad på att jag inte hittade var man ställde in skärpedjupet så jag gick ut ett tag, hjälpte faktiskt - helt lugn efteråt haha! Imorrn ska jag & pernilla till centersyd & se vad som finns på mellandagsrean! Nyårsklänning och minneskort till kameran står på inköpslistan.



                                                    jag & min älskling - de 2 första egobilderna haha ^^






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?