du får ingen mat, nej för du ska banta!

       2010-12-17 | 22:39:05 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

jag skulle gå upp 11 idag egentligen men va visst lite trött så jag vaknade 12:40 istället haha tur att jag va ledig iaf.. Så jag fick slita mig ur sängen för att sticka till gymmet duktig som jag är! Kom hem vid 2 helt slut i kroppen, utan någon mat i kroppen överhuvudtaget. Så när jag precis skulle duscha så ringde nilla & sa att hon skulle komma till mig inom en halvtimme & att hon ville ha mat haha. Så när hon kom vid 3 åt vi, sen satte vi oss vid varsin dator och nördade cityville och itgirl på facebook haha!

Sen åt hon kvällsmat med min familj och sen bakade vi kladdmuffins & töntade oss massa medan de var i ugnen hahaha siiick! Iaf så blev vi (jag) sugna på popcorn som tur var så hade vi sådana med ost-smak hemma (<3). Så vi kollade på hitta nemo, haha kärlek på den! Så nu cyklade hon hem för en stund sen, ska snart kolla på film & får se vad morgondagen har att ge, maha..



hahahaha bääästa <3





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?