g33ks

       2010-12-21 | 21:38:05 | KOMMENTERA HÄR! (0) |


haha ja vi hade utklädningsdag på avslutningen idag, alla skulle vara nördar i vår klass! Haha vi vann utmaningen mot de andra klasserna & TBS vandringspris är vårt igen, woohoo haha! & om ni inte ser det så är linda (hon med lila "ring" på huvudet) en teletubie, en söt sådan :D


HAHAHA abdi, ida & emma - såå klockrena! Dock roligare om man vet hur de är i verkligheten ^^


alla underbara tjejer(geeks) i CM10E minus michelle!


de manliga geek'sen, minus anton, jakob, alexander, oliver & jonas som inte kom till skolan idag..

ligger i sängen, äter muffins & lyssnar på jay's album och njuter av jullovet, soo fkn great! <3
Somsagt avslutning idag, hade lite tävlingar & sånt, inte jättekul när motståndarna fuskar & vi får skiten, menmen. Nu ska jag nog kolla på film & imorrn blir det malmö med natta. Älskar min pappa hihi, speciellt när jag får 200:- bara sådär - nyårsklänning come to mama haha!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?