huvudvärk!

       2010-12-07 | 15:21:23 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

jag kom hem för en stund sedan, satte på en kanna kaffe och tog en ipren. Nu sitter jag här med bultande huvud och ska snart skriva lite på recensionen & plugga marknadsföring. Stannade vid affären & köpte choklad, så det har ag iallafall! Min dag har för övrigt sett ut såhär: försov mig 40min -> bussen till skolan med linda -> arbete med affärs idé -> lunch -> naturkunskap där hela lektionen gick åt att komma överens om det är oss elever det är fel på eller läraren haha! Sen fick jag sjuk huvudvärk så tog bussen hem och missade idrotten.

Imorgon har jag bara en lektion mellan 10 & 12 där vi ska skriva klart recensionen på engelska till the green mile, det gillas! Sen vill jag påpeka att idag är det 20 dagar kvar till den viktigaste dagen på hela året! Min födelsedag såklart, detta året önskar ag mig en systemkamera mer än annat och hoppas verkligen att mina föräldrar har lyssnat på mig denna gången. Nu ska jag plugga, sen blir det TV;n som gäller - först glee på 4:an och sen scrubs & how I met your mother på 6:an.





Postat av: din lilla pilutta vän :D

Fan att du inte var på idrotten det var skit kul idag :D berättar mer när du kommer in på msn :D krya på dig <3

/ 2010-12-07 / 17:01:52 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?