idag är jag glad för att..

       2010-12-08 | 22:00:04 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

- jag äntligen är klar med engelskan
- jag äntligen fått köpa mina älskade nudlar
- det är snart jul
- det har kommit ett nytt one tree hill avsnitt som jag ska se snart
- jag äter choklad :$
- fick precis reda på att jag börjar halv10 imorrn istället för halv9 = en timmes mer sömn
- jag antagligen kommer få fkn MVG i engelska - happyface!!
- jag äntligen fått sova ut, somnade efter skolan
- imorrn ska vi få reda på svenskprov-resultaten & förhoppningsvis våra betyg, eller ja omdömmen
- jag & linnea ska köpa julklappar imorrn på rasten, så det är gjort

okej nu orkar jag inte komma på mer... NU SKA JAG SE ONE TREE HILL!!! :D :D :D

update: oth-avsnittet var riktigt sjukt hemskt och ja.. nu är jag ledsen istället. Såklart låter den jävla hemsidan inte mig se hela avsnittet, nejnej, de måste jag vänta på att se tills imorrn, ahhhh!! 





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?