lucia

       2010-12-13 | 21:29:47 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

istället för att kolla film igår så bestämmde jag mig för att det behövdes en ny design. Den andra var bara tillfällig, kändes "för enkel" får se hur länge jag har denna! Tänk på att de rosa under headern är kategorier, så om du klickar på "foto" så kommer alla mina egna bilder komma upp där. Har ju inte använt kategorierna så mycket innan men det ska bli ändring på det nu! :D

När jag kom till skolan imorse så åt vi först "lussebullar" och pepparkakor i matsalen, luciatåget blev tydligen inställt. Sen fick jag reda på mitt halvtids omdömme i svenska, på den 2timmars långa lunchrasten gick jag & linnea och köpte julklappar till min pappa och mormor&morfar, så har bara kvar att köpa till brodern min. Sen på samhällskunskapen var läraren först 40min sen, precis när jag skulle sticka kom hon haha! Men vi skulle bara se film & slutade halv3 istället för tjugo över 3, det gillas!

Nu är det bara tisdag, onsdag (en lektion) & torsdag kvar i skolan, om man inte räknar de två sista dagarna!!! :D nu ska jag lägga mig och kolla på being erica.






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?