lussebullar

       2010-12-11 | 20:58:24 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

ligger i sängen & myser med hallonsoda och nybakta lussebullar, eller ja en lussebulle & lyssnar på julmusik haha! Vaknade vid 12 idag, så kom kerstin hit och fikade med oss. Efteråt åkte jag och pappa till burlövcenter och köpte gympaskor till mig - nu jävlar ska jag ta träningen på allvar! Gick in i massa affärer men där finns inga snygga kläder eller något snyggt överhuvudtaget för mig att köpa ju.. När jag kom hem bakade jag och mamma lussebullar, sen gick jag & natta ut en runda.

Jag är verkligen jätteglad att vi klarat av att hålla kontakten fastän vi går på olika skolor, i olika städer. Det finns ingen som vi, du är verkligen världens bästa vän natta! Det är bara med dig jag kan vara mig själv till 100%, det är sjukt hur vi kan tänka likadant nästan alltid (utom om typ skor haha!). Känns så jävla skönt att bara kunna ringa dig och vara precis det man känner för, ledsen, glad, lite för glad. VI ÄR SÅ JÄVLA BÄST! 

 
lagom stor bild hehe :$





Postat av: Natta

aww men Emma! så jäkla glad jag blir när jag läser detta! och det stämmer verklige också, vartenda ord :D speciellt det med skorna HE HE ;). Har sån himla tur att jag har dig bästaste vän! <3

/ 2010-12-12 / 20:20:17 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?