stolt

       2010-12-12 | 18:06:47 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

idag har det varit en typisk söndag för min del. Gick upp vid 11, bakade pepparkakor med mamma & jakob & lyssnade på min finfina jukmusiks-lista, myys! Sen satte jag mig och pluggade lite & letade insperation för fotografering/design. Förhoppningsvis får jag en systemkamera i julklapp = massa foton, jag ska verkligen gå in för det då och lära mig allt. Sen har pappa fixat photoshop CS5 åt mig så får ta & lära mig det också, nu vet ni vad jag ska göra på jullovet haha!

Nu har jag precis varit på gymmet, stolt över mig själv att lyckas ta mig dit. Sprang dessutom i en halvtimme idag! Låter kanske inte så mycket men det är för mig haha... Så nu sitter jag här nyduschad med min ansiktsmask och ska snart äta god mat. Känns riktigt sjukt att det redan är den 3:e advent! Tror inte något speciellt händer ikväll, kanske ska se film eller något.

whoops råkade glömma att publicera inlägget, så det kom lite sent ^^





Postat av: emma :)

Hur har han fixat PS till dig? Köpt det ? :)

/ 2010-12-13 / 23:30:15 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?