some raadom shit

       2010-07-29 | 22:24:39 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

nu när jag fixat med denna bloggen har jag velat blogga hela tiden så jag har väl en del att skriva om.. Mest har jag jobbat runt i trägården & målat - som tack kmmr ja få sony ericsson T700 av pappi. Kommer även skaffa gratis sms dåå, så slutar alla tjata haha!

Några dagar sedan hittade mamma en mus i ''soplådan'' så fick jag panik varje gång jag skulle gå ut från mitt rum sen i typ lördags (eller något) gick musen in i musfällan med ena foten så den sprang runt i huset med fällan i benet & hela familjen fick panik haha. Detta var kl. 12 på natten! Igår när mamma skulle tvätta upptäckte hon att mössen ÄTIT UPP MINA TROSOR!! & jajaja jag vet det är jätte kul att misstolka, men det var mina finaste trosor haha! :(

Idag var delen av släkten som finns kvar minus kusinerna här! Alltid lika kul.. Såå ja ni har byggt om här, varför är där ett hål? varför knarrar golvet? varför gjorde ni så & så & så? AAHHH de är till för att leta fel på allt&alla, sen dessutom är min morbror pinsamm haha gissa vad han gör varje gång vi träffas? JO! Han lyfter upp mig i luften som om jag är 3år -.-!

Helgen kommer att bli niiiiice, imorrn ska jag träna på morgonen och på kvällen ska jag träffa natta. På lördag ska jag förhoppningsvis till danmark med massa folk sålänge det inte slutar som förra gången. Vi ska iallafall till bakken & ha dt göttt. Mammii & pappii betalar nästan allt, wiihoo! Så när vi vatt i dk ska jag och nilla till stranden om det är fint väder & vi inte kommer hem helt sent. Sen ska hon nanna här :D


helt naturlig - no makeup..






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?