washed by the water

       2010-07-31 | 08:52:51 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

wazzup duude? Stack precis ur duschen & ska snart dricka 10koppar kaffe.. Nä okej kanske inte tio men något liknande, hehe. Klockan ärrrr cirkus halv9 och jag är trött - but it doesn't matter cuuz I AM GOING TO DANMARK, WIIIHUU!! Haha pernilla kommer hit klokan tio sen kör mamma oss till malmöstad så att vi kan växla pengar & sen träffa de andra som ska med :D

Igår kom natta hit vid 5 så stack vi till hemköp & köpte saker. När vi kom hem åt vi tacos, mitt i allt kom en figur named CHRISTOPHER ( thihi ) hit & töntade sig, vi kollade eurotrip, typ muppa omkring, kollade på youtube-klipp & litta annat. Sen stack han när han va hungrig, vid lite innan 11 & natta stannade kvar & hjälpte mig diska. Efter det hade vi serious-talk i soffan as always. Sen kom mamma & pappa hem, då var det dags att sova eftersom jag skulle gå upp ÅTTA idag!! Men nu måste jag speeda så jag hinner, ha de gött :D


fotade inget igår men här är en bild från vår ''nyttighetskväll'' vi hade två veckor sedan






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?