myskväll x2

       2010-09-25 | 20:56:26 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Igår va jag hemma hos natta, kollade på idol & en del av se upp för dårarna. Sen satt vi och snackade fram till lite efter 12 då jag va tvungen att cykla hem i åskan & ösregnet. Kul att ha en ''natta&emma kväll'' för första gången på länge, båda har vatt så upptagna på senaste tiden! Det va meningen att familjen skulle till mormor&morfar idag & fira morfars födelsedag, men nu ligger morfar på sjukhuset :(

Så mamma, pappa & jakob åkte hem till "familjens kompisar" som inte är särskillt intressanta för mig haha! Så nilla kom hit, satt och snackade & fixade hennes skolblogg. Nu stack hon för ett tag sen så jag har laddat upp med marabou, popcorn, myskläder & filt, ska kolla på dear john!


såhär blev resultatet på hennes blogg, fast har lite till kvar att göra :)






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?