my heroine

       2010-09-10 | 09:45:39 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

jajaja kass uppdatering jag vet.. Men har haft fullt upp med att plugga & annat! tills nästa vecka har vi ett grupparbete om partierna, en insändare, intervju, naturkunskap + att skriva om ett land. Så söndag blir antagligen en pluggdag (Y). Men lektionerna är sjukt chill, har haft "korta dagar" hela veckan, ska nog plugga lite på bussen till skolan idag med, sån neerd.

Börjar 12 idag så nu ska jag städa rummet, sätta på en kopp kaffe, hitta något att ha på mig, äta, sminka mig, möjligtvis plugga lite om det hinns med & packa ner kläder & smink jag ska ha på mig ikväll. Tar bussen direkt efter skolan & möter tjejerna, sen ska vi fixa lite saker & efter det fixa oss. Sen blir det paaarteey!

Men nej. Nu ska jag ta tag i mitt liv, ha det gött!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?