hal som en tvål

       2010-09-03 | 23:30:19 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Började somsagt halv10 idag, trots att jag lät mitt hår "vara som det är", naturliga lockar, vaknade i lagom tid så jag nästan hade tid över lyckades jag gå hemifrån 09:01, när bussen gick just 09:01. Men jag hann med bussen ändå för den va fem minuter sen -> jag kom försent till skolan.

Medans halva klassen hade fotboll jobbade vi andra med kollagen till redovisningarna. Riktigt stressigt i slutet men vi överlevde haha! När vi var klara med redovisningarna fick vi vårt 2veckors schema, eftersom vår skola inte är som alla andra (haha) läser vi ämnena i "block" - blockschema. Så vi har inga direkt fasta tider! Fredagarna är lätt bäst, börjar tolv & slutar tjugo i 3!

Tog bussen hem med linda, där vi också träffa august & hans kompis. Vi tänkte ju gå ut & gå efter skolan idag, men lat som linda är "var hon för trött". När jag kom hem stod en ny 42" tv i vardagsrummet (hade 32" innan) tillsammans med nya högtalare med surroundljud & allt. Dessutom en blueray spelare som funkar som vanlig dvd, men vi kan koppla in internet, kolla filmer från ett usb-minne & lite annat, inte så insatt haha!

Långt inlägg känner jag, ajja (Y). På kvällen lagade jag mat. Eller ja.. Lindade bacon runt sparrisen, la in i ugnen, tillsammans med potatisen, sen stekte jag kött & värmde såsen, inte särskillt komplicerat men gott! Nu har jag precis kollat 4 avsnitt one tree hill & krängt chips & riesen, ska snart nanna.






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?