21 augusti

       2011-08-21 | 15:41:00 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

idag, alltså mina kusiners födelsedag. Och Vickiis. Just nu är jag i bilen påväg till deras 18års fest (med släkten). Sen ska vi vidare till malmöfestivalen & se daniel adams ray & veronica maggio! Imorgon börjar skolan... Lagom till att jag har hittat saker att göra om dagarna/kvällarna.

MÅNDAG: skolan börjar
TISDAG: jobb 16-22
ONSDAG: malmöfestivalen: eric saade & september

TORSDAG: malmöfestivalen: rix fm (Mohombi, Sunrise Avenue, Tove Styrke, Jay Smith, Nicke Borg, Stella Mwangi & Chris Medina)

FREDAG: malmöfestivalen: adam tensta & maskinen

LÖRDAG: möjligtvis bakken!

hoppas inte första veckan i skolan blir så ansträngande haha...





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?