home sweet home, höhö

       2011-08-09 | 16:35:28 | KOMMENTERA HÄR! (3) | DAGBOKEN

kom precis hem från malmö, spenderade natten hos mina kusiner! :) nu ska jag redigera bilderna från vår lilla fotografering som vi hade. Sen ska jag ut och gå en välbehövd runda efter allt skit jag ätit på senaste. Är förkyld, igen.




Postat av: JOSEFINE LÖWENDAHL'

Hej!

Har kört igång en ny tävling på min blogg och denna gången har du chans att vinna ett valfritt Iphone skal till ett värde av 500:- reglerna är super enkla så titta in snabbt på min blogg och kolla reglerna och för att hitta länken till sidan och hitta ditt favorit skal så kanske just du vinner det! Lycka till! :D<3

/ 2011-08-12 / 15:33:19 / http://josefinelowendahl.blogg.se/
Postat av: Josefine Andersson

kul att du är med i helgens blogg! kika in på söndag & se om det vart du :)

/ 2011-08-13 / 01:15:53 / http://josefineandersson.se
Postat av: camii

ameeen va fan hahaha :( :( <3

/ 2011-09-09 / 18:43:22 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?