happiness

       2011-08-28 | 14:27:21 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

åhh vilken vecka jag haft!! Underbara artister & sällskap på malmöfestivalen, inte så underbara dagar i skolan, kommit hem halvdöd från jobb, varit på bakken i regnet från öppning till stägning & mått riiiktigt bra! fick skjuts från malmöfestivalen varje dag jag var där & varje dag kom jag hem och somnade direkt, så underbart!! idag ska jag jobba 15-22, lite smått ångest för jag hade behövt vila! Skolveckan ser rätt tuff ut, har fått sämsta schemat, endast en sovmorgon & kommer att komma hem 4 som tidigast varje dag & halv 6 som senast... Liite skillnad mot 1an om man säger så! Men det finns inte så mycket att göra åt det... Nu kallar duschen på mig, höhö.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?