overdue

       2011-08-05 | 20:54:37 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

hänt en del sedan jag bloggade sist, jag har: varit på roadtrip med familjen, klippt mig, varit på stranden, träffat alija, träffat danne, varit på stan, träffat linnea, träffat victor, träffat josse, varit på stranden igen, träffat linda, ätit kebab med nathalie, städat mitt rum osv. Nu är jag ensam hemma och ska snart sätta igång en film, remember me. Tror jag. Har faktiskt börjat ta tag i all min musik (efter spotify började ta betalt hehe) och fixat songbird istället!
songbird | bilder från stranden | dagens måltid made by me (så jävla gott det var)




Postat av: Alija

LÅT OSS SOVA IFRED! :@

/ 2011-08-05 / 23:06:26 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?