strawberrygum

       2011-02-05 | 22:26:12 | KOMMENTERA HÄR! (0) | SHOPPING



idag var jag & natta i lund och fick med dessa sötnosarna med mig hem haha! 40:- från TGR, asnice! :D
sprang till bussen vid 12, tyckte att jag hörde bussen komma... Men nej den var sen haha! Sen när vi väl var i lund satt vi på mc donalds i typ en timme och snackade. Vi va ju inte direkt seriösa med vår shopping denna dag men vi gick in på konsum och var sugna på tugummi, så vi gick till de automaterna med tuggummi för 1kr/ st. Så klart när jag skulle ta ut min så tappa jag den oxh den åkte ut på marken, under maskinen. Sen försökte jag med en till men den var vit & såklart tappade jag den också, så jag blev skitsur och gick ut, haha!

Så när vi kom till lindströms så fick jag äntligen mitt tugummi, men tyvärr inte i jordgubbsmak utan sån äcklig. Men vilket fall som helst så var det en trevlig & mysig dag med min bästa vän! När jag kom hem kom släkten hit för att fira mamma, satt med Kerstin och pratade av mig om farfar. Sen fixade Per min gamla kamera, wiiho!

Nu sitter jag & pratar med vääärldens största tönt i mic på msn, nämligen Victor "Bamabooi" Lindén!! :D






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?