10:35

       2011-01-22 | 10:35:32 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

ett tag sen sist.. men kör på ändå! :D
det är faktiskt såhär att jag inte har velat blogga för att min design är så fett ful, har fått ångest av att se den - true story. Sen kanske lite beror på att jag har haft annat att göra & inte orkat bry mig om att blogga/fixa nytt shit. Tyvärr så hinner jag inte fixa det idag heller för jag ska snart till konsum med natta (hahaha). I eftermiddag ska jag & några tjejer i klassen hem till emma, trevligt trevligt! Ska även sova där, tror dock inte jag kommer få så mycket sömn men det är en annan sak. Nu ska jag fortsätta leva mitt liv muhaha, får se när jag lägger in ett nytt inlägg.. mystiskt!

HAHAAHA ehmm.. ja!


väldigt fin lapp som hänger bakom mig, jag vet!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?