dirty little secret

       2011-01-31 | 17:40:00 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

halihallå, inte orkat/haft tid till att blogga osv osv osv, en del har ändrats i schemat jag la upp förra veckan, hade inte riktigt koll, hehe.. Men jag var vilket fall som i lund idag & tog bort min leverfläck på kinden & en lite längre upp - gjorde ont som fan! sen åkte jag tillbaka till skolan för att ha media. När jag kom hem pluggade jag lite matte, 30 tal.. ska snart fortsätta så jag har det gjort! Mamma fyller år idag, så grattis till henne! <3

Senare ikväll ska mamma förhöra mig på alla 30s. vi har i prov på torsdag (samhäll om någon undrar/bryr sig). Och smidig som jag är lyckades jag tappa min mobil igår så skrämen gick sönder IGEN! Så ska antagligen köpa ny, om jag hittar någon hyffsat billig. Annars får den åka in på lagning igen. Nu kom mamma hem med fastlagsbullar som vi ska äta ikväll, muums! :D

Var i veberöd med familjen i lördags, tänkte lägga upp lite bilder..


mamma & pappa, pappa ska tönta sig som vanligt!


hade lite kul med john hihi! :D










charmig tös!








såhär såg jag ut innan vi åkte hemifrån, kul att lockarna höll i sig.. :(





Postat av: Anonym

Emma är snygg :D

/ 2011-02-03 / 23:14:39 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?