on and on

       2011-01-05 | 19:48:14 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

dagens artist är lätt Flo Rida, har spelat hans nya album only one flo flera gånger idag - låtarna blir bara bättre & bättre haha, speciellt de 5 första låtarna!

idag har jag varit i malmö & fikat med linnea, åt först tjockismat på donkan sen gick vi runt på stan. Hittade Linneas dubbelgångare haha sjukt lika! Nästan läskigt haha.. Har varit riktigt trött/flummig idag så blev en hel del skratt under dagen haha! Kom hem med ögonbrynsknivar, rakhyvlar & två BH:ar - kostade 125 för två stycken, me like. Slutade dagen på esspreso house & drack chai latte, ÄLSKA!! bara synd att de kostar så mkt..

Nu sitter jag & letar ny musik, fixar spelningslistor, läser bloggar osv. Imorrn måste jag tyvärr plugga för det känns inte jättebra att börja sista dagen på lovet så det får bli imorgon, ska skriva om ozonlagret och skit.


älskar mobilbilds-kvalité!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?