ljuset på min väg

       2011-01-01 | 17:41:46 | KOMMENTERA HÄR! (0) | PERSONLIGT

ligger i sängen & äter choklad & gnäller över att jag har ont i hela kroppen - men så går de när man ska gå hur långt som helst med 1000000kg packning (överdrivet, ja?) vägen dit kändes oändlig haha! Det blev inte bättre av att ligga på världens smalaste madrass inatt.. Men trevligt va det iaf igår. Bilder finns på min facebook, orkar inte lägga in dem här också.

När jag kom hem idag träffade jag natta en stund, satt & snackade UTE I KYLAN i 2timmar, fryser fortfarande, typ. Så nu ska jag snart hjälpa till att göra hemmagjord pizza <3 <3 <3, jag vet busigt att äta godis innan maten, nä nu ska jag ta mig till köket!

finfina bilder från idag







vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?