mammas födelsedag

       2012-01-31 | 19:37:31 | KOMMENTERA HÄR! (0) | PERSONLIGT

har länge funderat på om jag skulle skriva detta inlägget eller inte. Mamma pratade med mormor innan idag. Hon sa att läkarna inte kunde göra något mer åt hennes cancer. Det värsta är att jag kan bara sitta hemma och gråta över det. Jag måste acceptera det, för att det finns inget annat att göra. Hon har max fram till sommaren kvar att leva, hur fan är det meningen att man ska reagera på något sånt?!?! Jag och mormor har aldrig direkt varit "nära". Under en period bråkade vi varje gång vi träffades. Nu har det blivit mycket bättre och vi pratar ofta i telefon, lagom till att allting bara ska försvinna. Fan alltså, jävla sjukdom.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?