suger på att hitta på rubriker

       2012-03-11 | 23:27:54 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Okej, nu ville jag blogga pga nån anledning. Men kommer inte ihåg vad. Ajja, det kommer nog snart! Ville ta en paus från alla uppdateringar på facebook som handlar om big brother, shit asså. Fick precis såndär huvudvärk som bara attackerar en från ingenstans och orsakar att hela huvudet bultar, mysigt. Idag har jag tränat, ätit, sett på 90210 och övningskört. Rolig dag. Skulle ju ha skrivit dendär engelskuppgiften också, men orkade inte. Just det! Jag har spelat draw something också, för en gångskull kan jag som har androidmobil spela samma spel som alla de andra coola barnen med ifåån. Nä, nu ska jag faktiskt sova. Tror jag. Slänger upp 2 bilder från modevisningen i fredags, gillar ändå dessa:






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?