1,2,3

       2010-08-28 | 20:48:11 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

..dagar utan direkt uppdatering, har inte haft tid.

onsdag:
första dagen i skolan, riktigt nervöst som sagt. Men klassen verkar bra, skolan också. På kvällen åkte jag & linda in till malmöfestivalen, nrj var gryymt - skrek en massa, träffa vickii, kayan & lelia & senare hela "malmögänget", kom hem vid halv12 & deckade direkt.

torsdag: hade mästarnas mästare på skolan, fick 24 utmaningar som skulle vara klara innan lunch så vi delades upp i lag & tvingades att t.ex. Spela in en video när vi bildade en "kör" med en gatu-artist & när vi sjöng för någon som fyllde år. Så den klass som gjort flest vann. Efter skolan chillade jag först vid tvn, sen åkte jag & mamma till burlövcenter.

fredag: åkte till lund med skolan & lyssnade på föreläsningar om ledarskap & sånt. Jag har bara massa minnesluckor & blåmärken haha men riktigt sjuk men kul kväll! Tack allaa ♥ (inte för att jag tror ni läser min blogg, hehe)

lördag: vaknade upp hos camillas bror KLOCKAN SJU på morgonen, kollade tv, åt & passade noah & river - de sötaste ungarna som finns! Kom hem vid ett, träffade natta & köpte ben&jerry's så satte vi oss vid stora lekan men såklart började det regna haha! När jag kom hem somnade jag i soffan. Nu ska jag äta efterrätt med mamma, pappa & kerstin.






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?