"business week"

       2010-08-31 | 20:07:42 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Andra veckan på skolan har börjat, igår hade vi först intervjuer och sånt i klassen + lite genomgångar. Efter lunch hade vi "uppdrag" där vi skulle ta reda på saker om rådhuset, stadsbiblioteket & skånetrafiken. Och nej vi har inte börjat med vårt riktiga schema än.. Slutade kvart över ett, precis lagom i tid till att missa bussen! Idag hade vi först fyra hörn övningar & en massa rast, sen fortsatte vi med fortsättningen av uppdraget - gå till affärer & be om kontaktuppgifter, typ. Eftersom vi går på affärsgymnasie är sånt viktigt. När jag kom hem la jag mig i soffan vid tvn & har precis ätit pizza! Nu ska jag göra min första läxa sen duscha. Hade tänkt lägga mig TIDIGT ikväll så jag slipper vara så trött om dagarna..






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?