ey ey ey yo yo yo, thihi

       2010-08-12 | 10:35:26 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Har precis druckit upp mitt kaffe och ska snaart iväg till gymmet, efteråt ska jag äta billys panpizza♥ sen tänkte jag ta tag i att städa rummet så att mamma slutar tjata någon gång.. Måste föra över de gamla inläggen också, där är några texter & sånt som jag vill spara, för att ha i dessa kategorierna så de inte ser så tomma ut haha. För det är faktiskt något av de första jag kollar genom när jag hittar en ny blogg - kategorierna. För där får man läsning av exakt det man vill. Ehh ja nu yrar jag mest men antar att ni 3 som läser min blogg är vana det ^^

Tänkte ändra designen litegran också, till lite mer "high tech" haha! Ska ju faktiskt gå media på gymnasiet (ynka 13 dagar kvar) så jag får ju visa vad jag kan, he he! Pernilla? om du läser detta så måste jag snacka med dig om imorrn, känns som vi har lite lite bestämmt. Men nu väntar gymmet, känner mig otaggad men det kommer väll någon gång :D


en bild som togs när jag öppnade frysen, tyckte den va lite frän haha!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?