säg mig var e tvålen?

       2010-09-19 | 14:52:36 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

I fredags var min olycksdag.. Först va jag tvungen att gå upp sex istället för åtta för att vi skulle ha skolval. När jag kom till poppelgatan kom jag på att jag glömt mitt busskort på byrån där hemma. Så fick hämta det, när jag kom tillbaka såg jag bussen bara köra förbi så fick skynda bort till pilgatan och ta bussen där istället. När jag kom till skolan var ingen där så jag mötte susanna, efter ett tag kom jag på att det inte va lönt att ta bussen så tidigt eftersom man fick rösta när man ville på dagen.

Så mitt i allting tappade jag min mobil, den jag fick för en vecka sedan! Nu går den inte att starta. Jätte kul, verkligen. Sen fick vi två jobbiga uppgifter att jobba med resten av dagen. Susanna skulle hem till sin kille efter skolan så hon följde med mig på lomma bussen. När vi stod och väntade på den kom en äcklig full gubbe och började hålla om mig, fyfan säger jag bara, hatar sånt :(

När jag kom hem blev det träning och sen idol med das familia. Igår gick jag upp klockan ett, fixade mig och sånt. Sen fixade jag headern och lite sånt till bloggen, blev inte riktigt nöjd men ajja. På kvällen hade vi familjen thuresson här hemma, spelade buzz, va ute & kollade film. Trevligt värre! Idag ska jag plugga, wiihoo! Sen kl 4 ska familjen hem till kerstin som fyller 70år idag. Där även kusinerna kommer att vara.

Förhoppningsvis har min blogglust kommit tillbaka nu, ska försöka ha mer tid till bloggen nu i veckan!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?