there goes the fear

       2011-12-10 | 14:14:47 | KOMMENTERA HÄR! (0) | KREATIVITET

Tanken var ju att man skulle se vad där står på bilderna... Men där är massa fina citat från one tree hill bland annat! Tidigare har den lilla hyllan används som avlastningsplats, typ. Har haft åkband, vykort och annat där tidigare som jag inte velat slänga innan pga minnen, men tyckte det var dags nu! I tavlorna hade jag sånna mussepiggbilder som man ska färglägga själv, tyckte att de va dags att växa upp nu hehe. Ska även måla ramarna i nån färg, antagligen svart. Det blir nog bra! :D

Känns skönt att veta att de kapitlet av mitt liv är över nu, för där har faktiskt legat en del tanke bakom sakerna som låg där innan. Ajja. Ikväll är jag ensam hemma! Ska antagligen beställa mat med brodern min & umgås med honom under kvällen, antingen det eller att gråta till nån film hehe. Imorrn ska jag jobba 15-22 så ska faktiskt plugga nu eftersom jag inte kommer ha tid under morgondagen.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?