what would you do

       2011-12-10 | 00:52:33 | KOMMENTERA HÄR! (1) | KREATIVITET

har typ tänkt blogga massa gånger denna veckan, har haft massa idéer & tänkt ut massa inlägg i huvudet. Många massa det blev där, höhö. Iallafall så är fallet att jag har suttit & tittat på den tomma rutan som borde ha fyllts med ord och bilder, men det stannade ungefär där. Vad det beror på har jag ingen aning om.. Okej nu känns det som att detta blev lite deprimerande. Börjar om. Idag försov jag mig så jag fick sovmorgon till 12:40 & ingen ogiltlig frånvaro, yeey. Efter den enda, 1 timmes långa lektionen tyckte jag & linnea att vi förtjänade lite fika. Så vi gick till espresso house och köpte oss varsin chai latte - såå gott! När jag kom hem somnade jag på soffan, händer allt för ofta nu mera.
Bara för att jag är lite små stolt tänkte jag visa er vad jag hållt på med i skolan de senaste veckorna:




Postat av: Natta

SKITSNYGGT!!!!

/ 2011-12-11 / 01:45:00 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?