hemma!

       2011-06-25 | 15:27:47 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

jetlag till 1000 & huvudvärk på det, najs. Har jätte mycket att göra men ville bara skriva litta. Igår, när jag inte fått sömn på 28 TIMMAR (förens då) så ringde emma & väckte mig & övertalade mig att följa med till limhamn. Så på 20 min skulle jag fixa mig & allt. Det slutade med en slarvig toffs, shorts och huvtröja hehe. Men det var trevligt ändå! När vi skulle hem så fick jag skjuts (stavas det ens så?) av ebbas mamma till lund C. Där mötte jag på ett gäng fulla randoms som ville att jag skulle äta kebab med mig, rätt roliga var de faktiskt haha! Mitt i allting gick natta förbi, så vi åkte bussen hem till lomma & åt chips tillsammans!

Nu ska jag ta tag i att packa upp resväskan, häv a najs dej!







vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?