plans for the weekend

       2011-05-21 | 11:09:58 | KOMMENTERA HÄR! (2) | DAGBOKEN

fredag: skola -> snabbt hem om -> jobbet -> hem -> OC -> nanna kudden.
lördag: träffa natta (bara det att hon vet inte om det än) och senare ska jag & min kusin till trelleborg!
söndag: vid 10 drar jag och min familia upp till halmstad & hälsar på min bonusfarfar, antagligen blir det en heldags-grej så den dära EU-uppsatsen får vänta annu ett tag!
Det var längesedan som jag haft en hel helg planerad, så det är trevligt med lite omväxling. Vaknade precis, illamående & hungrig. Ska snart duscha, hitta något att äta & fixa lite här hemma - dock inte samtidigt hehe..


världens snyggaste?




Postat av: Anonym

inte världens snyggaste.....

/ 2011-05-21 / 16:35:51 /
Postat av: EMMA

natta, jag vet att de är du som kommenterat, du vet jag kan se ditt IP-nummer ;)

/ 2011-05-22 / 01:07:22 / http://eemmaalarssoon.blogg.se/

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?