bow chicka wow wow

       2011-05-02 | 20:01:49 | KOMMENTERA HÄR! (3) | DAGBOKEN

jaha, maj nu då och vädret är sämre än vad det var i april haha! Okej vi var lite bortskämda ett tag med sommarväder... men det behöver väl inte regna för det?!?! Igår cyklade jag & natta till burlöv center 2 timmar innan stängning, lite spontant sådär. Hittade inget som passade, vilket ioförsig är bra för plånboken (& inför new york!!!!!!). Halvägs hem så började det blåsa & SPÖREGNA, ganska typiskt faktiskt haha! Men får ju glädjas åt att det inte var påväg dit hehe. Idag efter skolan hoppade jag av några busshållplatser för tidigt (vid alnarp) och gick hem! Att gå är underskattat haha.. Ska ut och gå i en timme efter skolan har jag bestämt mig för! Nu ska jag kolla på OC och äta rabarberpaj, muuummms





Postat av: T H I L D A . K

Åh tack så mycket! <3 Och detsamma! :)

Följa varandra? :) Kram!

/ 2011-05-02 / 20:36:43 / http://thildaklasson.blogg.se/
Postat av: T H I L D A . K

Nu följer jag dig, säg till när du följer mig :)

/ 2011-05-03 / 20:42:23 / http://thildaklasson.blogg.se/
Postat av: camii

rabarberpaaaj ..... nu blev jag lite sådär .. typ ledsen :( haaha <3

/ 2011-05-03 / 21:55:09 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?