-

       2011-10-22 | 13:30:07 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

in med hörlurarna i öronen, hög musik, kaffekoppen brevid och 80 sidor företagsekonomi att läsa, tysk grammatik att lära sig och källor ett argumenterande brev att hitta (konstig svenska?). Precis så man vill att en lördag ska se ut... Eller inte. Gick upp sex igår för att åka till skolan & bussen till jobbet direkt efter sista lektionen slutade, kom hem 22... Ganska så död. (notera att jag blev smått tvingad av min knäppa kollega till att skriva nästa mening) Weronica & jag hade lite roligt de senaste timmarna då vi inte hade några kunder, hoppas verkligen inte att chefen ser de i övervakningskamerorna sen haha!! Ska ner dit idag igen för att hämta en nyckel så jag kommer in imorgon halv 8 på morgonen. Ska nog köpa glass också. Nej nu ska jag plugga vidare.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?