kul liv

       2011-10-19 | 21:02:10 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

kände att det var dags att uppdatera nu efter att ha fått en del tillsägningar, hehe. Men mitt liv just nu är stressigt & tråkigt att läsa om. Som de flesta har även jag mycket prov och inlämningar innan höstlovet, inte ens i helgen kommer jag ha tid över. För smart som jag är tackade jag ja till att jobba fredag & söndag. Som sagt, tråkigt. Men har en del bilder att visa, gamla och nya. Kom precis hem  från Kerstin, min farmor (typ). Hon hjälpte mig med tyskläxan till på fredag. Nu ska jag plugga lite svenska, grafisk kommunikation, göra en broschyr och lite annat smått och gott.... Mmm äpplekaka hahaha! (äter faktiskt det)




Postat av: beundrare

äääääntligen!!!

/ 2011-10-19 / 21:49:06 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?