lööv

       2011-10-24 | 21:26:52 | KOMMENTERA HÄR! (1) | PERSONLIGT

fyndig rubrik med tanke på bilderna, dock så ska man uttala det på rätt sätt för att det ska vara kul haha! Men iallafall... Idag har jag varit så sjukt trött, ögonlocken har varit som stenar... eller något. Så sjukt tunga. 7kt. Har prov imorgon, 79 sidor företagsekonomi. Jag klarar mig fint när det inte gäller mattedelen, företagsformerna & påläggs-skitet. Jag känner lite såhär att jag har gjort uppgifterna vi fått, gjort en sammanfattning & mindmap. Om jag läser den innan jag ska sova & 1 gång på bussen imorrn så får det fantamej räcka.




Postat av: Natta

Åh så himla härliga bilder!!!!!!!!!!!!!!!!

/ 2011-10-25 / 14:36:42 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?