där jag hänger min hatt

       2012-04-28 | 13:41:54 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

trodde att jag började 14 idag, men som tur var hade jag fel mehe. Så tänkte skriva lite här för att fördriva tiden. Det var ju ändå en vecka sedan sist, typ. Men ehh ja, ska jobba till 22 idag. Kulkul. Imorgon ska jag träffa natta och träna, sedan är det valborg!! Vilket också innebär kort vecka, i väntan på nationella prov i engelska b... blööö. Är mer oroad över matten ioförsig, den kan dö. Nästa vecka är också sista veckan på "praktiken" hehe, rätt så skönt faktiskt! Nu ska jag se ett avsnitt av gossipgirl. Peace out.

såhär såg jag ut igår... kul att veta lixom





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?