fredagen den 10 augusti

       2012-08-10 | 10:31:24 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Uppe med tuppen idag, redan hunnit med en stor frukost i sängen med 2 avsnitt av HIMYM. Gillar att titta på något medan jag äter, så det fick bli att slökolla lite. Känner att jag behöver en ny serie, de jag följer har ju paus nu. Kanske hittar någon, annars löser det sig nog tills skolan börjar.. Usch haha! Anledningen till att jag var uppe så tidigt, var för att jag skulle till malmö och träna. Eftersom jag inte somnade förens vid 3, så kände jag att det va bättre att få lite sömn... Men konstigt nog kunde jag inte somna om, så kunde lika bra gå upp, vilket jag gjorde hihi. Har inte bestämt mig för om jag ska till gymmet i eftermiddag istället, ut på en powerwalk eller sätta mig på roddmaskinen. Har fortfarande träningsvärk, så därför tog jag en ofrivillig vilodag igår. Men idag ska jag kämpa på! Får se vad det blir hehe.
 
saknar kroatien.. (förstår dock inte hur alla bilder får så galet dålig kvalité på bloggen)
 





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?