omg

       2012-08-10 | 19:47:55 | KOMMENTERA HÄR! (1) | SHOPPING

Jag är så sjukt förvånad över mig själv & jag vet att ni som läser detta & känner mig också kommer blir det... När jag skulle ut och gå så fick jag ett ryck & började SPRINGA, ja du läste rätt! Har alltid hatat att springa, men det bara ryckte i benen. Ska börja springa i intervaller (växla mellan att gå och springa) på min 4 km runda, skriva ner mina resultat & se hur jag utvecklas. Det sjuka är att det var inte sådär hemskt som jag trodde. Svepte i mig ett stort glas vatten när jag kom hem & tog en väldigt behövlig dusch, sen var det ansiktsmask, hårinpackning & fotbad som gällde! Som jag tagit hand om mig själv idag alltså haha! Nu ska jag se film.
Köpte dessa för ett tag sedan föresten:
 
 




Postat av: natta

VAAAAAA EMMMA VAD HÄNDER MED VÄRLDEEEEEEEEEEEN. Nä men oj nu blev man förvånad. Good job

Svar: hahaha ellerhur! kan fortfarande inte fatta att jag gjorde det... hoppas att jag kan fortsätta så :D
eemmaalarssoon.blogg.se

/ 2012-08-11 / 12:37:24 / http://jagharingenblogg.bajs.se

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?