torsdagen den 2e augusti

       2012-08-02 | 22:46:30 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Blev en mysig dag i Danmark med min fina vän i måndags! Vi gick på ströget, åt god lunch & sen var vi allmänt badass på netto. Väldigt intressant hemresa dock, förseningar & kortslutning i ledningarna på kastrup. Ett tag var vi inte säkra på om vi skulle få komma hem ens haha! Men som tur var löste det sig, kom hem en timme försent bara. Ska antagligen dit igen på sön/mån hihi. Onsdagen och torsdagen spenderades med min kusinvitamin. Vi träffades på gymmet & köttade i nån timme, sen följde jag med henne hem & sov där. Idag åkte vi dit igen innan vi skildes åt. Dessutom gick vi på jakt efter grösaker & dipp, men alla affärer hade redan stängt. Hela lindängen & halva hermodsdal på en halvtimme typ, sen såg vi på one tree hill i massor, åt popcorn & hade allmänt trevligt! Ska möjligtvis in till malmö imorgon igen för att träffa en fin person. Ska också prova lite nya, nyttiga recept hade jag tänkt. 
 





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?