en vecka senare...

       2012-02-16 | 00:42:05 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Nu har jag loooov!! Whoop whoop! Slutade ett idag, så gick till cybergymnasiet för att hålla min kusin sällskap + för att säga farväl innan jag åker iväg.. För på fredag bär det av till österrike för att fixa lite benmuskler i skidbackarna! Här har varit tomt på bloggen nu i en vecka, har inte riktigt kännt för att blogga om massa onödigt crap. Känns mest meningslöst. Ajja, imorgon har jag en inlämning i engelska och en inlämning i arbetsmiljö och säkerhet att göra. Sen ska jag se one tree hill också. Och packa. Kanske. Slänger upp en bild på en random kattafan. Soo very very interesting.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?