godmorgon

       2012-02-05 | 11:02:45 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

satte klockan igår och nu har jag faktiskt ätit frukost för en gångs skull! Ska jobba 15 - 22 och då brukar tiden bara springa iväg, typ. Såååå därför gick jag upp lite tidigare idag, ska faktiskt plugga lite. Det sjuka är att vi i princip bara har engelskaläxor hela tiden, just nu har vi 4 saker igång i samma ämne. Lite jobbigt alltså.

Igår var mormor, morfar, morbror och kerstin här. Det var jobbigt att se mormor må så dåligt, hon kunde inte ens stå upp eller smaka vad hon åt. Men har ju gått genom det förut så det ska nog fixa sig denna gången med. Bara suger att det ska behöva sluta såhär.

Sitter nu i min onepiece som sara köpte till mig på ullared! Såklart är den fake men det bryr jag mig inte så mycket om. Materialet är så gosigt, som typ björnpäls. Eller nått. Den är jättemysig iallafall, tack igen gumman! ♥ Nu ska jag ta tag i glosorna som är till imorgon, sen bär det av till jobbet!





Postat av: Sara

Inga problem, är du nöjd så är jag. Tur att du gillade den, och den passa, mys för mig med, puss :D<3

/ 2012-02-06 / 11:59:26 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?