österrike '12

       2012-02-24 | 13:26:48 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

tänkte att det kunde va kul att se + att jag har lite problem med att sysselsätta mig... Varför det? Borde inte jag åka skidor just nu? Jo det skulle jag gjort, om det inte var så att jag skadade mig sädår andra dagen. Japp, sucks to be me. Provade att åka iförrgår med, men åkte hem efter lunch. Problemet är att mina pjäxor var för stora första dagen, så jag fick bytade till ett par andra. Hjälpte det? Nej. Mina ben hade slått i "pjäx-väggarna" så hårt så det gjorde asont. Så ont så jag inte ens kunde svänga, kändes som att mina fötter var brutna typ. Men nu ska jag sluta vara så bitter. Ska ju faktiskt hem i morgon.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?