26/1

       2012-01-26 | 10:54:45 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Satte faktiskt på ett alarm igårkväll så jag inte skulle sova bort hela dagen. Så nu har jag sett ett avsnitt av chuck och ätit frukost! Äntligen torsdag igen, vilket betyder ett nytt one tree hill avsnitt! Ska se det sen till lunch, åh jag kan såå vänja mig vid att ha det såhär varje vecka. Hade tänkt att komma ut ur min "alltid-ha-pluggångest-och-flytta-fram-alla-skolarbeten-bubbla" och börja på nästa veckas inlämningar redan nu! Har en redovisning på onsdag - framföra ett argumenterande "tal". Måste prestera bra på det! Sen har vi också en uppgift "åt sidan" som innebär att läsa en bok på engelska och skicka in läsloggar. Så tänkte sätta igång med det nu, upp ur sängen för att förflytta sig till soffan hehe. Sen vid 2 ska jag ta bussen in till malmö för att träna med linnea och michelle!





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?